13/02/2025
SOCIETATE

OMD Mamaia, pe „valul” marketingului. George Măndilă: „Ne organizăm local, județean, regional, național și de la minister vin inițiative. Nu mai suntem statici”

Spread the love

Turismul estival este într-o continuă situație de modernizare și adaptare, față de neprevăzut: oscilațiile numărului de turiști, preferințele lor, clima, promovarea, concurența ș.a.m.d. De exemplu, prețurile și canicula au influențat planificarea vacanțelor de vară ale românilor, o bună parte dintre aceştia alegând să-şi programeze vacanţe mai scurte de 7 zile, potrivit unui studiu. 56% dintre turiștii români și-au planificat vacanțele de vară anul acesta în perioada de vârf a sezonului (Iulie-August), aspect care se vede în zona litorală, unde președintele OMD Mamaia Constanța, George Măndilă, anunță o creștere a rezervărilor cu 25% față de anul trecut:

„Nu cred că vara aceasta nu vor mai fi dispute legate de alge, prețuri și alte nebunii, probabil vor apărea anumite afirmații…. Toată lumea și-a luat camere, bilete, eu trec astea cu algele și prețurile la fake news. Chiar dacă vom mai vedea ceva, OMD va reacționa, lumea s-a convins că o știre care nu vine verificată de mai multe nu e credibilă! (…) Lucrurile nu mai stau așa, se generează fake news, dar nu mai produce efect. Venim și noi din spate, ne organizăm local, județean, regional, național și de la minister vin inițiative. Nu mai suntem statici”, a spus Măndilă, pentru Constanța Veche.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *